dinsdag 13 juli 2021

Inclusief bewustzijn

 

Gisteren nam ik , zoals ik vaker doe de tijd om me naar binnen te richten en te luisteren naar mijn innerlijke stem.

Het gaf me vertrouwen en rust en richting , daarom deel ik het met jullie

“De verankering van het hart in verbinding met de geestelijke wereld en de toegang tot ruimere velden van bewustzijn is nu in volle gang. In enige maanden zal een nieuw veld geopend worden, moeiteloos, waaruit je kunt putten en opnieuw vormgeven aan je leven. Het ontvouwt zich en alles is mogelijk.

Alles, ook in aardse zin, is in gang gezet , nu kun je enkel volgen, voelen en in dit moment de heelheid ervaren van het proces. De dankbaarheid voelen van de rijkdom die je nu toevalt.

De moed voelen om te kiezen voor de waarheid van je ziel. Er is zoveel steun, zichtbaar zowel als onzichtbaar , altijd voelbaar. Richt je daarop en laat de blik van de derde dimensie los , zodat er meer ruimte ontstaat voor de nieuw toegankelijke dimensies.

Er is een wereldwijde transformatie gaande die ook in jou belichaamd wordt. Die alle vormen samenvoegt in 1 bewustzijn. Een inclusief bewustzijn , dat alle bestaande structuren zal beïnvloeden en veranderen.

Weet dat je geliefd bent en dat je zijn van invloed is en onmisbaar in het geheel , in welke vorm dan ook."

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten